HTML

2014.01.12. 01:00 apeterfia1

Esti séta a Szigeten

Hogy-hogynem sétálni támadt kedvem, a Margit hídon bandukoltam, félúton befordultam a sziget felé.

Próbáltam valami vidámra gondolni, de minden sötétszürke volt és hideg. Mélyeket lélegeztem a friss levegőből, ez némileg helyretett.

margitsziget-este.jpg

Elértem a szökőkútig, de a víz nem szökött. Nem tudtam, merre induljak tovább, ami furcsa volt. Máskor, tavasszal, nyáron, ősszel mindig megsúgta a szívem, merre tovább. Csak felnéztem az első elágazásnál, és tudtam az irányt. Most viszont tél van és dermedt a szívem.

Merre induljon az ember, ha nem hallja a szíve hangját?

A célt a szív jelöli ki, az utat, ahogy elérjük az agy.

Szólj hozzá!

Címkék: töprengés a szív hangja


A bejegyzés trackback címe:

https://azeletmegminden.blog.hu/api/trackback/id/tr845753651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása